Αρχική / Επικοινωνία
Οι εξειδικευμένοι μας σύμβουλοι είναι στη διάθεσή όλο το 24ωρο για να λύσουν όλες τις απορίες σου και να σε βοηθήσουν να επιλέξεις το καλύτερο για εσένα!
Πιο απλό δε γίνεται! Από την αρχική σελίδα, επιλέγεις τύπο οχήματος & συμπληρώνεις την πινακίδα σου. Αν το όχημά σου είναι στη βάση δεδομένων της iAD, αρκετά πεδία που αφορούν το όχημα, συμπληρώνονται μόνα τους.
Με την ολοκλήρωση συμπλήρωσης όλων των πεδίων της φόρμας τιμολόγησης και πατώντας επόμενο, θα σου εμφανίσουμε τις προσφορές ασφάλισης των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιρειών. [!] Σε κάθε στάδιο της καταγραφής των στοιχείων σου έχεις χρήσιμες συμβουλές
Αν είσαι τύπος που θέλεις να τα κάνεις όλα από το κινητό σου, μπορείς να το κάνεις εύκολα και γρήγορα μέσω της νέας μας mobile εφαρμογής insurancemarket app. Κατέβασέ την μέσω APP STORE ή GOOGLE PLAY, δημιούργησε τον λογαριασμό σου & δες τιμές ασφάλισης από την επιλογή [Πάρε Προσφορά] .
Υπάρχουν πολλοί τρόποι, εσύ επιλέγεις ποιος σε εξυπηρετεί καλύτερα!
Τώρα βλέπεις όλα σου τα συμβόλαια στην οθόνη σου.
–> Επιλέγεις Θέλω να διαχειριστώ το συμβόλαιό μου & Εκτύπωση συμβολαίου.
Αυτό ήταν! Όλα σου τα συμβόλαια είναι σε μορφή pdf στην οθόνη σου.
Καταρχήν όσο το δυνατόν περισσότερη ψυχραιμία και να θυμάσαι ότι:
–> Αν έχεις ατύχημα πρέπει να καλέσεις την Φροντίδα Ατυχήματος της ασφαλιστικής σου. Αναγράφεται πάντα πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου! Κάλεσέ την από το σημείο του συμβάντος, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας! Έχει μεγάλη σημασία. Καλό είναι να καλέσεις και την Τροχαία γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν η άλλη πλευρά έχει σίγουρα ασφάλεια.
–> Αν έχεις ακινητοποιηθεί από βλάβη, λάστιχο κτλ και όχι κάποιο ατύχημα, τότε καλείς την Οδική Βοήθεια για να σε βοηθήσει επί τόπου ή να σε ρυμουλκήσει. Η Οδική Βοήθεια είναι προαιρετική κάλυψη και σε καλύπτει σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματός σου λόγω βλάβης, σκασμένου ελαστικού, μπαταρίας, έλλειψης καυσίμου ή άλλων απροόπτων.
Πώς μπορείς να βρεις τα Τηλέφωνα Ανάγκης σου:
Από το email που έχεις λάβει με τίτλο «Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο {η πινακίδα σου}»
Μέσω της εφαρμογής μας insurancemarket app
Μέσω του e-Διαχείριση συμβολαίου.
Από το chatbot στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας μας.
Από την σελίδα Βρες τα δικά σου τηλέφωνα ανάγκης στην οποία αναγράφονται αναλυτικά οι φροντίδες όλων των ασφαλιστικών εταιρειών.
Σε αυτήν την περίπτωση, το καλύτερο και πιο εύκολο για εσένα είναι να μας στείλεις ένα email στο info@insurancemarket.gr με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός σου (επισύναψε μία φωτογραφία), και θα σε καλέσουμε εμείς άμεσα για να σου πούμε τις καλύτερες τιμές για την ασφάλισή σου.
Και αυτό εύκολο! Μπορείς να μας ζητήσεις να σου στείλουμε Πράσινη Κάρτα με 3 τρόπους:
–> Σταμάτησε στον τόπο του ατυχήματος αφού λάβεις τα απαραίτητα μέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας.
–> Κάλεσε τη Φροντίδα Ατυχήματος! Το τηλέφωνό της είναι πάνω στο ασφαλιστήριό σου. Καλώντας την, ένας συνεργάτης της εταιρείας έρχεται στον τόπο του ατυχήματος και αναλαμβάνει να σε καθοδηγήσει και να συμπληρώσει τα απαραίτητα έντυπα. Επίσης πρότεινε στους άλλους εμπλεκόμενους να καλέσουν τη δική τους Φροντίδα ώστε να είσαι σίγουρος ότι το συμβάν θα δηλωθεί και στις άλλες εμπλεκόμενες εταιρείες και να προχωρήσουν σε διακανονισμό.
–> Κάλεσε την Τροχαία για να κάνει την καταγραφή του ατυχήματος στο βιβλίο συμβάντων. Η καταγραφή ενισχύει τη θέση σου προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και τη διεκδίκηση της αποζημίωσής σου.
Εάν δεν καλέσεις τη Φροντίδα Ατυχήματος (δε σου το προτείνουμε) θα πρέπει:
Το ασφαλιστήριό σου το λαμβάνεις στο email σου σε περίπου 2 λεπτά από την εξόφληση του συμβολαίου σου. Σε περίπτωση που δεν το έχεις λάβει, ίσως χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να ταυτοποιήσουμε την πληρωμή σου. Μπορείς να δεις το status του συμβολαίου σου μέσω της εφαρμογής μας στο πάνω μέρος της οθόνης σου & την πορεία της πληρωμής σου μέσω e-Διαχείριση συμβολαίου –> Πορεία Πληρωμής.
Αν η πληρωμή σου έχει γίνει μέσω Τραπεζικής κατάθεσης και δεν έχεις λάβει εντός μισής ώρας το συμβόλαιό σου ηλεκτρονικά, πιθανότατα δεν φαίνεται ακόμα η εξόφλησή σου, για αυτό στείλε μας το καταθετήριο στο info@insurancemarket.gr,
Αν θες να αλλάξεις στοιχεία του συμβολαίου, να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις καλύψεις ή ενδιαφέρεσαι να προσθέσεις 2ο οδηγό μπορείς να το κάνεις:
–> Επιλέγεις το συμβόλαιο ασφάλισης οχήματος που θες να κάνεις αλλαγή
–> Επιλέγεις Αλλαγή Συμβολαίου
–> Επιλέγεις τι θέλεις να κάνεις (Αλλαγή, Προσθήκη, Αφαίρεση)
–> Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα προς επεξεργασία.
–> Επιλέγεις Αλλαγή Συμβολαίου
–> Διαλέγεις τι θέλεις να κάνεις (Αλλαγή, Προσθήκη, Αφαίρεση)
–> Συμπληρώνεις email και πινακίδα οχήματος.
–> Καταχωρείς τον 4ψήφιο κωδικό ταυτοποίησης που σου στέλνουμε στο email σου.
Αυτό ήταν! Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα προς επεξεργασία.
–> Επιλέγεις Θέλω να διαχειριστώ το συμβόλαιό μου.
–> Αλλαγή στο συμβόλαιο.
–> Διαλέγεις τι θέλεις να κάνεις (Αλλαγή, Προσθήκη, Αφαίρεση)
–> Συμπληρώνεις email και πινακίδα οχήματος.
–> Καταχωρείς τον 4ψήφιο κωδικό ταυτοποίησης που σου στέλνουμε στο email σου.
That’s it! Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα!
–> Στην περίπτωση που προσθέσεις 2ο οδηγό ή ΝΕΟ σε ηλικία ή εμπειρία οδηγό
Και αφού ολοκληρώσεις την παραπάνω διαδικασία, θα σου ζητηθεί το δίπλωμα του 2ου / ΝΕΟΥ οδηγού για να το στείλουμε στην ασφαλιστική εταιρεία. Στην περίπτωση που υπάρξει επασφάλιστρο Νέου Οδηγού, θα λάβεις ειδοποίηση πληρωμής και εντός 3 εργάσιμων ημερών από την εξόφλησή σου, θα λάβεις την Πρόσθετη Πράξη της προσθήκης.
–> Πότε θα ολοκληρωθεί η αλλαγή σου
Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιούμε τα αιτήματά σου ταχύτατα. Δυστυχώς, κάποιες από τις αλλαγές εξαρτώνται από τον χρόνο ανταπόκρισης των ασφαλιστικών εταιρειών. Παρόλα αυτά, το 95% των αιτούμενων αλλαγών των πελατών μας, ολοκληρώνονται το πολύ εντός 5 εργάσιμων ημερών!
Καταρχήν, λυπούμαστε πολύ που φεύγεις… θα έχεις τους λόγους σου 😉
Για να προχωρήσουμε στην ακύρωση του συμβολαίου σου, θα σου ζητηθεί ο λόγος που ακυρώνεις το συμβόλαιό σου.
Δεν είναι ότι είμαστε περίεργοι! Το ρωτούν οι ασφαλιστικές εταιρείες γιατί αναλόγως την αιτία, θα σου ζητήσουν διαφορετικά δικαιολογητικά ακύρωσης. Κάποιες θα σου ζητήσουν ελάχιστα δικαιολογητικά, σε κάποιες δυστυχώς υπάρχει μεγαλύτερη γραφειοκρατία.
Μην ανησυχείς όμως! Εμείς θα σε ενημερώσουμε αναλυτικά στο email σου σχετικά με το τι θα χρειαστεί για την ακύρωσή σου και θα σου στείλουμε απευθείας link για να τα ανεβάσεις εύκολα και γρήγορα με το κινητό σου (πχ τραβώντας τα φωτογραφία).
Έπειτα θα διασφαλίσουμε ότι θα λάβεις σε σύντομο χρονικό διάστημα την επιστροφή των μη δεδουλευμένων σου στο IBAN που μας έχεις δηλώσει.
Αν θες λοιπόν να ακυρώσεις, απλά επίλεξε τρόπο:
1ος) Από το e-Διαχείριση συμβολαίου ––>Επιλέγεις Ακύρωση Συμβολαίου –> Συμπληρώνεις email και πινακίδα οχήματος –> Συμπληρώνεις τον 4ψήφιο κωδικό ταυτοποίησης που σου στέλνουμε στο email σου. Αυτό ήταν! Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα προς επεξεργασία.
2ος) Από το chatbot στο κάτω δεξιά μέρος –> Επιλέγεις Θέλω να διαχειριστώ το συμβόλαιό μου. –> Έπειτα επιλέγεις Ακύρωση Συμβολαίου –> Συμπληρώνεις email και πινακίδα οχήματος –> Συμπληρώνεις τον 4ψήφιο κωδικό ταυτοποίησης που σου στέλνουμε στο email σου. That’s it! Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα!
3ος) Από το insurancemarket app–> Επιλέγεις το συμβόλαιο ασφάλισης οχήματος που θες να ακυρώσεις –> Επιλέγεις Ακύρωση Συμβολαίου –> Το αίτημά σου έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα προς επεξεργασία.
Θα σε ενημερώσουμε εμείς περίπου 20 μέρες πριν την έναρξη της νέας ασφαλιστικής σου περιόδου μέσω email ή/και sms.
Και όχι μόνο! Μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας μας Best Price Alert, θα σε ενημερώσουμε αν υπάρχει πιο οικονομική προσφορά ασφάλισης για το όχημά σου και θα σου στείλουμε το link γρήγορης τιμολόγησης αποκλειστικά του δικού σου οχήματος! Τσεκάρουμε δηλαδή εμείς για εσένα, πριν από εσένα!
Έπειτα – και μέχρι να εξοφλήσεις ή να αλλάξεις ασφαλιστική – θα σου υπενθυμίζουμε σε τακτά διαστήματα την ανανέωση της ασφαλιστικής σου κάλυψης, ώστε να μη μείνεις από αμέλεια ανασφάλιστος!
Την ανανέωσή σου την λαμβάνεις άμεσα στο email σου, μόλις ταυτοποιηθεί η συναλλαγή σου.
Επιπλέον μπορείς να επισκεφθείς το blog μας και να βρεις χρήσιμο περιεχόμενο και συμβουλές, για Ασφάλεια, Ενέργεια, Χρήμα & τα νέα της Ομάδας μας.
Είμαστε δίπλα σου, όποτε μας χρειαστείς. Εσύ απλά επιλέγεις πώς θα επικοινωνήσεις μαζί μας.
Ευριπίδου 31-33, τ.κ. 10554, Αθήνα – Money Market A.E
Αν θέλεις να διαχειριστείς τις προτιμήσεις επικοινωνίας σου, για το insurancemarket.gr πάτα εδώ.
Ασφάλεια Insurancemarket.gr
Ενέργεια Energy-market.gr
Χρήμα Money-market.gr
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΡΟΙΟΝΤΑ
HELP CENTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατάστημα Εξυπηρέτησης
Φιλελλήνων 7, Τ.Κ. 10557, Σύνταγμα
Δευτέρα - Παρασκευή: 9πμ - 5μμ
Γραφεία Εταιρείας
Ευριπίδου 31-33, Τ.Κ. 10554, Αθήνα
mail: info@insurancemarket.gr
Τηλ: 210 324 5000