Υπάρχει μία υπηρεσία που λύνει τα χέρια στους ασφαλιστές, προσφέροντας όλα εκείνα τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο εργασίας τους και, φυσικά, να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους.
Και η υπηρεσία αυτή είναι το insurance pro. Πάμε να δούμε περισσότερα.
Τι είναι το insurance pro;
Είναι μία Digital Insurance Enable σουίτα υπηρεσιών, που δίνει τη δυνατότητα σε ασφαλιστές και επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν όλη την τεχνολογία και τεχνογνωσία που έχει το insurancemarket. Στην ουσία, ήρθε για να δώσει σε ασφαλιστές τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις εργασίες τους προς το πελατολόγιό τους, να αυτοματοποιήσουν όλες τις διαδικασίες και να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Οι ασφαλιστές παίρνουν την υπηρεσία του insurance pro σαν ένα white-label, είτε back-office, είτε front. Μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με το οποίο ο ασφαλιστής θα διαχειρίζεται όλο το πελατολόγιό του, τις ανανεώσεις και θα έχει στη διάθεσή του αναλύσεις για την πορεία των εργασιών του, όπως και κατηγοροποίηση των πελατών.
Τα παραπάνω αποτελούν πληροφορίες που στις περισσότερες περιπτώσεις οι ασφαλιστές δεν διέθεταν, διότι δεν διατηρούσαν σε ψηφιακή μορφή σημαντικά μέρη της δουλειάς τους. Πλέον όμως αυτό μπορεί να αλλάξει, δημιουργώντας έτσι νέες προοπτικές για τους ίδιους.
Το insurance pro ήρθε για να δημιουργήσει χρόνο, να μειώσει τα έξοδα, να αυξήσει την παραγωγή και να επιτρέψει στον κάθε ασφαλιστή να βγει έξω και να εντοπίσει νέους πελάτες ή να αφιερώσει περισσότερο χρόνο και ενδιαφέρον στους υπάρχοντες. Η τεχνολογία λοιπόν του insurance pro είναι εδώ για να αναβαθμίσει ένα παραδοσιακό ασφαλιστικό γραφείο, ώστε να πετύχει όλο και μεγαλύτερους στόχους.
Τι τεχνολογίες δηλαδή χρησιμοποιεί το insurance pro;
Κάποιες από τις βασικότερες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το insurance pro είναι οι ακόλουθες:
Κανόνας του μηδέν:
Ειδοποιεί τον ασφαλιστή για τα σημαντικότερα καθήκοντα τη ημέρας του. Για παράδειγμα, την ανανέωση ή πληρωμή ενός συμβολαίου πελάτη. Επίσης, εφαρμόζεται μηχανική μάθηση, ώστε σταδιακά το εργαλείο να μαθαίνει το πορτοφόλιο του ασφαλιστή.
Αλγόριθμος πιθανότητας ακύρωσης:
Με την τεχνολογία αυτή ο ασφαλιστής ενημερώνεται εγκαίρως για τον ή τους πελάτες που πρόκειται να φύγουν. Είτε επειδή βρήκαν καλύτερη τιμή, είτε για κάποιο άλλο πρόγραμμα.
Best Price Alert:
Ο ασφαλιστής λαμβάνει ειδοποίηση για την ύπαρξη καλύτερης προσφοράς και αν θέλει το αναφέρει στον πελάτη του, ώστε να του προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Παρέχοντας τις παραπάνω τεχνολογίες το insurance pro γίνεται ο σύμμαχος κάθε ασφαλιστή, που έχει αντιληφθεί τη σημασία της ψηφιοποίησης στην εποχή μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την πλατφόρμα του insurancemarket τα τελευταία χρόνια έχουν εμπιστευτεί εκατομμύρια online καταναλωτές και έχει καταφέρει να χτίσει μία μοναδική τεχνογνωσία στον κλάδο της ασφάλισης. Αυτή η τεχνογνωσία, αλλά και η ανάγκη περισσότερων από 12.000 ασφαλιστών που σήμερα δεν έχουν ακόμα εκσυγχρονίσει τις εργασίες τους, ήταν η πληροφορία που χρησιμοποιήθηκε για να προσεγγιστούν οι ασφαλιστές.
Σκοπός είναι να ενδυναμωθούν με ένα προϊόν ραμμένο στα δικά τους μέτρα, τελείως ανεξάρτητο από το insurancemarket, έτσι ώστε να μπορέσουν να μεταμορφωθούν σε σύγχρονους και ψηφιακούς ασφαλιστές. Η ανάγκη για καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που ψηφιοποιούν τις διαδικασίες, εξασφαλίζουν αποτελεσματικότητα και προσφέρουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, υπάρχει και μπορεί να καλυφθεί.
Με έξυπνα εργαλεία όπως την:
- Προτεραιοποίηση καθημερινών εργασιών,
- Αυτοματοποίηση διαχειριστικών εργασιών, και την
- Προσωποποιημένη επικοινωνία,
το insurance pro είναι η πιο εξελιγμένη και καινοτόμα εφαρμογή για εξοικονόμηση χρόνου και αύξηση της παραγωγικότητας των ασφαλιστών.
Σήμερα, το insurance pro για περισσότερους από 500 συνεργάτες ασφαλιστές είναι το ολιστικό τους ψηφιακό γραφείο. Ο σύγχρονος ασφαλιστής μπορεί λοιπόν να διαχειρίζεται το πελατολόγιό του πιο αποδοτικά και να αυξήσει τον διαθέσιμο χρόνο του για ενασχόληση σε εργασίες που του αποφέρουν πραγματικά κέρδη, αυξάνοντας παράλληλα και αυτοματοποιώντας τη διατηρησιμότητα των υπαρχόντων πελατών του.
Άκουσε περισσότερα στο σχετικό podcast του CNN Greece.