Αρχική / Η Ομάδα Μας / Εταιρικά Νέα / Το insurancemarket.gr μεγάλος νικητής στα CS AWARDS 2021

Το insurancemarket.gr μεγάλος νικητής στα CS AWARDS 2021

insurancemarket cs awards

Το 2021 έκλεισε με 3 επιπλέον σπουδαίες διακρίσεις για το insurancemarket.gr από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργανώθηκαν για 12η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021.

Το insurancemarket.gr, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, βραβεύτηκε με 3 Customer Distinction Awards στις κατηγορίες: Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη, Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη & Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που η ομάδα μας κατάφερε να αποσπάσει τόσο σημαντικές διακρίσεις στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Ως μια εταιρεία που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και την ουσιαστική και ποιοτική εξυπηρέτησή του, αυτά τα βραβεία έρχονται να επισφραγίσουν το όραμά μας. Να ακούμε δηλαδή τη φωνή του και να είμαστε ο σύμμαχός του στην επιλογή της βέλτιστης ασφαλιστικής λύσης για εκείνον.

Το insurancemarket.gr δέχεται 850.000 ηλεκτρονικά, φυσικά και τηλεφωνικά αιτήματα ετησίως σε 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρει αποτυπώνεται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 79 (Net Promoters Score).

Η εταιρεία, με 10 πλέον επιτυχημένα χρόνια παρουσίας στον ασφαλιστικό χώρο, επενδύει στην συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων της και σε τεχνολογίες αιχμής με στόχο την βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών της & την άριστη αγοραστική εμπειρία του χρήστη της σε όλα τα στάδια.

Το ΕΙΕΠ, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός που έχει σαν στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των καταναλωτών, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία του. Επιπλέον, στόχος είναι η δημιουργία και η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο. Μετά από πολύμηνη, αντικειμενική και διαφανή διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ως κριτές, ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και επιφανείς επιχειρηματίες, το Ινστιτούτο βράβευσε εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.


1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (Αξιολόγησε αυτό το άρθρο)
Loading...

Ασφάλεια Αυτοκινήτου Online σε 1′

Εξοικονόμησε έως 40% στο ετήσιο ασφαλιστήριό σου