Η ιστορία του Ομίλου ξεκινά το 1956, όταν ο Ιωάννης Μπράβος ξεκίνησε την εκπροσώπηση της ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ Ασφαλιστικής Εταιρείας RAS στην Ελλάδα. Στα 54 χρόνια που ακολούθησαν ο Όμιλος αναπτύχθηκε από ένα μικρό πρακτορείο σε έναν Όμιλο Εταιρειών. Η International Life κατατάσσεται στη 10η θέση ανάμεσα σε 34 ασφαλιστικούς ομίλους που λειτουργούν στην Ελλάδα, με ευρύ δίκτυο πωλήσεων που περιλαμβάνει 1.200 ασφαλιστικούς συμβουλους και 600 πράκτορες.

Μέση Αξιολόγηση

621 Αξιολογήσεις

4.4 /5

Net Promoter Score:

65

Το NPS βασίζεται στην ερώτηση: Πόσο πιθανό είναι να συστήσετε την εταιρία / προϊόν / υπηρεσία μας σε έναν φίλο ή συνάδελφό σας. Η βαθμολόγηση για αυτή την απάντηση βασίζεται πιο συχνά σε κλίμακα 0-10.


Εξυπηρέτηση

Διαδικασία αποζημίωσης

Σχέση τιμής / καλύψεων

Σχόλια Χρηστών

ΘΕΟΔΩΡΑ & ΠΑΥΛΟΣ Γ. (03/05/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

Αναστάσιος  Γ. (03/05/2015)

«Κανένα πρόβλημα από την αρχή μέχρι το τέλος και πριν τελειώσει το συμβόλαιο επιστράφηκαν και τα λεφτά όπως έπρεπε. »

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ & ΕΛΕΝΗ Κ. (26/04/2015)

«Πολύ καλή κάλυψη και γρήγορη εξυπηρέτηση, θα συνεχίσω την συνεργασία. »

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΣΩΤΗΡΗΣ Γ. (22/04/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΑΝΔΡΙΑΝΑ Τ. (21/04/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σ. (20/04/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

Κωστουρος Χρήστος (15/04/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΙΩΑΝΝΗΣ Μ. (15/04/2015)

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. (14/04/2015)

«Είναι πολύ οικονομική σε σχέση με άλλες εταιρείες η προσφορά ασφάλισης !»

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

Ιωάννης Τ. (14/04/2015)

«Σε υπόθεση εξυπηρέτησης παροχής Οδικής βοήθειας είχα άμεση και εύστοχη εξυπηρέτηση. Αυτό επιδρά θετικά στην αξιολόγηση του κόστους προς απόδοση του ασφαλιστικού συμβολαίου και λόγος για να παραμείνω πελάτης. »

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων