ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ . ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ !

Ιστορικό
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική, ανήκει στον Όμιλο ΑΧΑ και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το Μάρτιο του 2007. Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι ηγέτης στον κλάδο κάλυψης χρηματοοικονομικών κινδύνων, με πάνω από 103 εκατομμύρια πελάτες ανά τον κόσμο, παρουσία σε 59 χώρες και δραστηριότητα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Βόρεια Αμερική Άπω Ανατολή και Αφρική.

Η AΧΑ Ασφαλιστική με εμπνευσμένο όραμα, ισχυρές αξίες, τεχνογνωσία και εμπειρία, στοχεύει στην κάλυψη κάθε ξεχωριστής Ατομικής ή Ομαδικής ασφαλιστικής ανάγκης των πελατών της και προσφέρει υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, με ολοκληρωμένα και ευέλικτα προγράμματα Ασφαλίσεων Ζωής και Περιουσίας. Επιπλέον η AΧΑ Ασφαλιστική σχεδιάζει και διαθέτει προϊόντα bancassurance, αποκλειστικά για τους πελάτες της Alpha Bank, με την οποία έχει μια μακρόχρονη και αποκλειστική συνεργασία, που συνίσταται στη διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων της, μέσω του ευρύ δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας.
Αξιολογήσεις Πελατών

4.3/5

Ικανοποιηση πελατων

ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ της ασφαλιστικής εταιρείας από 1752 αξιολογήσεις
195 Αξιολογήσεις

45%

NPS

Πόσο πιθανό είναι να συστήσετε την εταιρία / προϊόν / υπηρεσία μας σε ένα φίλο ή συνάδελφό σας.

Η βαθμολόγηση για αυτή την απάντηση βασίζεται πιο συχνά σε κλίμακα 0-10.

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ

5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ

2017-12-13
4.5
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-02
4.5
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-27
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-20
4.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-15
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-10
4.5
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-04
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

Μια φορα που την χρειασθηκα μεσα στην πολη της θεσ/νικης αργησε πανω απο δυο [2] ωρες.

2017-11-03
4.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-02
4.5
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-10-16
Επίπεδο Ποιότητας

86%

Αποτελεσμα Ποιοτητας


Γνωρίζουμε ότι η τιμή είναι σημαντική, αλλά ο Δείκτης ποιότητας μας δίνει μια πραγματική εικόνα για κάθε πολιτική, ανεξάρτητα από την τιμή. Μιλήσαμε με τους πελάτες μας για το τι πραγματικά έχει σημασία για την ασφάλεια τους, τότε αξιολόγησε κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Η βαθμολογία ποιότητας μας έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια ασφάλεια αυτοκινήτου είναι καλύτερη για εσάς.

Εξυπηρέτηση Συμβολαίου

1 ημέρα
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες εκδίδεται το ασφαλιστήριo μου;
3 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η προσθήκη καλύψεων ή η αλλαγή στοιχείων σε συμβόλαιο;
2 ημέρες
Πόσες εργάσιμες ημέρες απαιτούνται για την επιστροφή χρημάτων έπειτα από ακύρωση του ασφαλιστηρίου;
2 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες έρχεται πραγματογνώμονας για την προσθήκη καλύψεων;
Εξυπηρέτηση Ζημιάς

3 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες αποζημιώνομαι από ατύχημα;
2 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες έρχεται πραγματογνώμονας;
10 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες ολοκληρώνεται η πραγματογνωμοσύνη;
3 ημέρες
Σε πόσες εργάσιμες ημέρες κλείνει ο φάκελος για υλικές ζημιές τροχαίου ατυχήματος;